Фарбування доріг

Дороги дуже нудне видовище, переважання в гамі кольорів сірого кольору вимушено вганяє водіїв транспортних засобів у депресію – а депресія, у свою чергу, характеризується руховою загальмованістю, що аж ніяк не покращує моторику, а навпаки уповільнює реакцію водія транспортного засобу, а це небезпечно за кермом.

Цілком ймовірно, що саме так велося міркування співробітниками ГК «Автодор», які внесли пропозицію розфарбувати траси дорожнього фонду у різні кольори, щоб розбавити сірість дороги. Очевидно, що вищезгадана колористика обійдеться бюджету в вельми значну суму, і щоб якомога більше скоротити витрати, дорожні служби збираються використовувати зовсім не фарбу, а композитні елементи для розфарбовування дорожнього фонду в області. Так планується, що дані композитні елементи спочатку містять у своєму складі кольоровий колір, такі як пластикові щити, деталі будь-яких конструкцій пішохідних переходів, опори безлічі стовпів та безлічі інших конструкцій. Як зауважують у компанії, «фірмовим» кольором для дорожнього фонду в області може стати як один і єдиний колір, так і поєднання кількох кольорів або навіть дизайнерський декор.

Але подібна ідея розфарбованих у різні кольори автомобільних доріг не знайшла жодної підтримки та розуміння серед блогерів-автолюбителів. Прокотилася ціла хвиля невдоволення, всесвітня інформаційна мережа рясніла повідомленнями: «Спочатку необхідно зайнятися якісним ремонтом дорожнього полотна, а вже потім розфарбовувати»;

«Для чого ми сплачуємо податок на транспортний засіб? Щоб нам дорожній фонд прикрашали у різні кольори»;

«Мабуть, чиновники в уряді вважають, що наше суспільство вже не зможе існувати без кольорового розмаїття на дорозі і не має мети». », – ось що пишуть багато учасників інтернет-проекту живий журнал.

Так само на подібну думку голови Руху автомобілістів, Віктора Похмелкіна, затія з розфарбуванням доріг у різні кольори відноситься до категорії поділу та розкрадання: « Останнім часом мене не залишає підозра, що хтось просто хоче тишком-нишком освоїти бюджетні кошти. Невже у нас так мало найважливіших завдань, що ми беремося за прикрашання дорожнього фонду? Варто зауважити, що потребує серйозного ремонту освітлення темних ділянок трас, монтаж більшої кількості лежачих поліцейських на багатьох небезпечних ділянках, встановлення відбійників, ремонт дорожнього покриття, будівництво пішохідних підземних та надземних переходів – хіба важливіше за все цього прикрасити трасу в різні кольори або надати їй дизайнерський вбрання?»