Технологія інфрачервоного ремонту асфальту

Технологія інфрачервоного ремонту дозволяє проводити ремонтні роботи, не залишаючи швів, які вимагають менше витрат фінансів та часу. Результатами інфрачервоної обробки є надійний та привабливий ремонт, під час якого регенерується існуючий асфальт.

Регенерація – у перекладі з латинської означає відновлення, відродження. Щодо асфальтобетону регенерація – це обробка або переробка старого матеріалу з наданням йому фізико-механічних показників, близьких до початкових. Враховуючи вартість асфальту та витрати на утилізацію старого асфальту, представлена технологія інфрочервоного ремонту асфальту стає дедалі більш привабливим альтернативним способом ремонту асфальту.

Інфрачервоні промені мають здатність “виробляти тепло глибоко всередині предмета”. З цієї причини при ремонті та регенерації асфальту відбувається глибоке нагрівання без закипання, відшаровування та поділу бітуму від заповнювача. Таким чином, процес виконання інфрачервоного нагріву не змінює власних характеристик асфальтобетону.

Раніше застосовувалися методи розігріву асфальту із використанням відкритого полум’я. Як правило, при такому методі асфальт просто ставав непридатним для подальшого використання, він пересушувався і перепалювався, порушуючи властивості бітуму, руйнування відремонтованих таким методом ділянок відбувалося за короткий термін. Причиною було те, що при нагріванні відкритим полум’ям верхній шар асфальтобетонного покриття вигоряв. Так як при нагріванні відкритим методом тепло починає проникати через надмірне нагрівання верхнього шару на відміну від інфрачервоних променів, які легко проникають всередину покриття. Чим далі і глибше необхідно доставити тепло, тим сильніше поверхня нагрівається від джерела тепла і, як результат, відбувається перепал асфальту. Інфрачервоне випромінювання працює трохи інакше. Чим глибше Ви хочете прогріти асфальт, тим вище необхідно встановити інфрачервону панель установки над поверхнею для більш глибокого проникнення променів.

Простота та універсальність, яку має інфрачервоне обладнання, дозволяє ремонтній бригаді швидко і без проблем вирішувати завдання, пов’язані з усуненням дефектів дорожніх покриттів.

Застосування технології інфрачервоного нагрівання усуває більшість недоліків присутніх при технологічних процесах ремонту асфальту, що використовуються на сьогоднішній день, такі як: холодні з’єднання, підвищені шумові показники, швидкість виконання робіт, витрати енергоресурсів, не повна утилізація матеріалів та видалення відходів. Приймаючи у знімання вищезгадані недоліки, використання процесу інфрачервоного ремонту, за якістю можна порівняти з капітальним ремонтом (без урахування проблем з основою).

Області застосування технології інфрачервоного ремонту асфальту
Ямковий ремонт, ділянки навколо люків, роботи на мостах і пандусах, ремонт асфальтового покриття при встановленні бордюрного каменю, декоративний дизайн асфальту, нанесення термопластика, залізничні переїзди, спаювання кромки при укладанні асфальту, нагрівання та сушка покриття перед нанесенням дорожньої розмітки та прогинів, швів на парковках та шосе, вирівнювання дорожніх узбіччя та зливових стоків, руліжних доріжок в аеропортах, прогрівання земляних настилів у зимовий період. Технологія інфрачервоного ремонту вирішує задачу цілорічного усунення дефектів асфальтного покриття.

Порівняння інфрачервоного ямкового ремонту асфальту зі звичайним
Головним недоліком звичайного методу ремонту є холодне з’єднання. Навіть якщо робота виконана дуже ґрунтовно, Ви все одно укладаєте нагрітий матеріал на холодну основу. Щоразу, коли Ви використовуєте два матеріали з різною температурою при укладанні разом, формується холодне з’єднання, а це слабке місце. Зв’язок двох поверхонь, навіть загладжених і ущільнених до необхідної міри не є міцним і, зрештою, ці ділянки розділяться. Це створює місце для попадання сміття та води в глибину основи, і в результаті призведе до руйнування суміші для ремонту.

При ремонті методом інфрачервоного випромінювання ділянки, що ремонтуються, і прилеглі до них площі одночасно піддаються впливу температури. Це створює на ділянках термальний зв’язок у існуючому дорожньому покритті, усуваючи точки неміцності.